Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 28., vasárnap

Grace Klinika - Nyári szenvedély!

Egyszer volt, hol nem volt mindig sorozatokat néztem. Volt a Szellemekkel suttogó, Dokik meg minden egy s más. De közöttük volt egy ami kiemelkedett: Grace klinika. Akkoriba ez délután volt, hisz az évadokat nyári szünet alkalmából megismételték az évadokat. Szerettem nézni az orvosos dráma sorozatot. Majd tavaly úgy gondoltam, hogy elkezdem nézni előröl a sorozatot nem csak úgy össze-vissza. Meg is néztem a lehetséges összes évadot, majd kezdődött a suli. Az új évadokat mindig későn vetítik és év közbe nem foglalkoztam azzal, hogy megnézzem vagy letöltögessem az újabb részeit. Gondoltam megmarad nyári szenvedélyként.

Most nyáron szintén nézegettem az évadjait és már várom az újabb részeket, amit reményeim szerint vetíteni fog az RTL klub. Nem tudom, hogy kibírom-e a jövő nyárig, vagy megnézem év közbe. :)
Az a vicces, hogy még ahhoz is megjött a kedvem, hogy valaha orvos legyek. Pedig soha nem leszek! nem szeretem az ilyen dolgokat, még a vérvételt sem. De közöttük, abba a kórházba még én is szívesen futkároznék műtétekért. Furcsa nem? :)
Oké ez egy újabb rajongás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése