Összes oldalmegjelenítés

2012. június 27., szerda

Egy tipp nyárra: Irány a kopnyha!

Most komolyan csajok! Nem akartok főzni és sütni? Dehogynem! Amikor a szüleitek dolgoznak és senki nem szól bele mit hogyan csinálj tök jó tevékenykedni a konyhába. És ők is jól járnak azzal, hogy mire hazaérnek kész a kaja és nem kell főzniük. Szóval hajrá! Csak előnyötökre válhat!
Én is ezt csinálom nyáron, többek között...délelőtt főzök. Ilyenkor úgyis túl meleg van ahhoz, hogy punyadáson kívül valami mást csinálj...így legalább aktivizálod magad. Én már csináltam csilis babot, cukínit, zöldséges levest, buktát és spagettit. Upsz....a palacsintát kihagytam.
Ja még valami! A hozzászólásokban írjátok le, hogy miket készítetetek. Tényleg! Kíváncsi vagyok, meg hát ötletek is kellenek mit főzzek legközelebb! :)
Előre is köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése