Összes oldalmegjelenítés

2012. június 25., hétfő

Helló Mindenki!

Nos újult erővel vagyok itt. Próbálok mostantól minél többet írni. Miért is? Hm...annyi témám és ötletem van, ami titeket, velem egykorúakat érint.
Szóval nyári szünet van igaz? Nyilván mindenki tervezgette év közben, mit fog csinálni a nyáron. És most mégis mindenki punnyad? Kérlek, ne tedd!
Van még két hónapod és még pár napod arra, hogy mindent megvalósíts amit elterveztél. Hisz, ha két hónapig csak punnyadsz, akkor szeptemberbe azt fogod kérdezni magadtól "miért nem csináltam meg, ezt meg ezt?". Szóval hajrá srácok, írjatok egy nyári tervet! Írjatok egy listát azokkal a dolgokkal, amiket nyáron szeretnétek megvalósítani. Ez még semmi! A nagy feladat a következő: Valósíts meg a terveidet!

Szeretnék egy tippet is adni! Nyáron tanulj nyelveket. Persze az is elég, ha szórakozásból teszed. Én például minden nap angol dalokat fordítgatok és énekelgetek a youtube-on is nagyon sok feliratos dalt találsz!

Nos akkor figyeljen mindenki! Mindenki írja le a hozzászólásba milyen zenét fordítgat, hallgat éppen. KÉRLEK!

Itt van például a Hurt című szám. Én mostanában ezt tanulgatom, fordítgatom:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése